امریکا کیخلاف ممکنہ پاکستان ٹیم میں کون کون شامل؟

امریکہ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے میچ میں پاکستان کی پلیئنگ الیون سامنے آگئی۔

پاکستان اپنا پہلا T20 ورلڈ کپ میچ 6 جون کو امریکا کے خلاف ڈیلاس، ٹیکساس میں کھیلے گا۔ پاکستان کے کپتان بابر اعظم اور محمد رضوان، جو انگلینڈ کے خلاف چوتھے ٹی ٹوئنٹی میں 59 رنز کی شراکت کے ساتھ اوپننگ جوڑی کے طور پر واپس آئے تھے اب امکان ہے کہ اس میچ میں اوپنرز کے طور پر جاری رہیں گے۔

عثمان خان جنہوں نے انگلینڈ کے خلاف آخری T20I میں 21 گیندوں پر تیز رفتار 38 رنز بنائے تھے وہ تیسرے نمبر پر کھیل سکتے ہیں جب کہ فخر زمان چوتھے نمبر پر اپنی معمول کی پوزیشن کو برقرار رکھے ہوئے ہیں۔

اگر صائم کو شامل کیا جائے تو امکان ہے کہ وہ رضوان کے ساتھ کھلیں گے، بابر اعظم، عثمان خان اور فخر زمان کو بالترتیب 3، 4 اور 5 نمبر پر آئیں گے۔

توقع ہے کہ افتخار احمد ڈیتھ اوورز کے دوران رفتار فراہم کرنے کے لیے لوئر آرڈر کا کردار ادا کریں گے۔ عماد وسیم انجری کی وجہ سے باہر ہونے کے بعد شاداب خان الیون میں واحد اسپیشلسٹ سپنر ہوں گے۔

بابر نے منگل کو کہا کہ فاسٹ باؤلرز کے لیے حالات سازگار ہیں، اس طرح پاکستان کے چار تیز گیند بازوں کے ساتھ جانے کا امکان ہے۔

شاہین آفریدی، محمد عامر، اور حارث رؤف کا آغاز یقینی ہے جبکہ عباس آفریدی کو نسیم شاہ پر ترجیح دی جا سکتی ہے۔

ممکنہ ٹیم

محمد رضوان، بابر اعظم،  عثمان خان، فخر زمان، شاداب خان، اعظم خان، افتخار احمد، شاہین آفریدی، نسیم شاہ/عباس آفریدی/ابرار احمد، محمد عامر، حارث رؤف

Comments





Source link

اپنا تبصرہ لکھیں